kLik j kalO kamu ske..:))

Monday 11 April 2011

otak aku da jd terowong kapal~ngee

assalam..

cdey sgt..semenjak 2 3 4 menjak ni..mood aku slalu je xok..
awat jd camni??T_T
aku jd camni sbb ade sorang tu ske sgt bt hati aku sakit..
suka sgt bt air mate ak ni meleleh..sobs3
asal gaduh..mesti dia akn tunding kelima2 jari dia ckp ak yg salah...
tak pe..ak trime lg..ye la..ak yg salah kot..dan xrugi kalo aku mengalah..
mengalah ta bermakne aku kalah kn?
tp...
bru je jiwe aku ni na tenang2,,dia buat balik..
dia ckp aku tipu dia..ape ni?ape ni?
aku ta tipu la...aku bkn nyer jht sgt..
aku kalo boleh,,na jage ati die tamo bg terluka sbb ak..
tp dia ta pnah jage aty aku..tambah kn luka aty ak ade la..
bt mse ni,,aku da deactivate akaun facebook aku..
ta pe la ta ley berhubung ngn kwn2 pn bt mse ni..
i need some time..n i need to rest my mind..
da serabut tahap gaban da otak aku nih..
da la..aku da ta lrt na lyn kerenah ko lg..
air mate ak da bnyk meleleh sbb ko..
shoooh2...p maen jauh2 cne..
(-__-)

No comments: