kLik j kalO kamu ske..:))

Friday 20 May 2011

diantara kentut dan sendawa

woot..woot..
sape kt cni yg tak pernah kentut or sendawa?
cepat..angkat tangan,goyang kaki..
aceceh..tak de yg ngaku ye..
ketuk kepala ngn senduk an..
huhu...
ala..gurau aje la..
aku bkn kejam sgt nk bt korang cmtu..
oke..aku tau korang semua pernah kentut kn?
tak kisah la kentut kuat2 atau kentut slow2 yg perrrgh..
keh3...
aku tersangat la alah pd kedua-dua bnda ni..
tp..bg aku kentut tu aku xkesah sgt
tp kalo sendawa aku memang tak dpt blah
rase cm nk sepak laju-laju jer orang yg sendawa dpn aku
oke..aku bg contoh..
cmni,,kalo ad sape-sape yg kentut dpn aku..
aku still dpt bt tak tau jer..
normal la tu kan,kentut mane bleh tahan-tahan
aku tak rase la nk sepak laju-laju orang yg kentut tu
cuma aku gelak golek-golek jer..
tp...
kalo sendawa..
eii,,aku terase cm nk muntah jer bau orang sendawa ni
gelii wei..
nk2 kalo bau mcm capati basi..
adoi,,tak tahan aku dibuatnye..
ari tu,aku p klinik nk check up..
pastu,ade la sorang mak encit ni dduk tepi aku...
nk dijadikan ceghite..
mak encit tu sendawa btul-btul dpn btg hidung aku
adoi..mau terase mcm nk pengsan daa bau die
mslhnye,bkn sekali die sendawa dpn aku..
berkali-kali der..
da tu,time nk sendawa dia mesti palingkn muka die dpn muke ak
pastu,,erghhhhhh..
dia lepaskan bom sendawa dia tu..
kurang asam keping tul mak encit tu..
last2..aku bangun p dduk kt kerusi lain
xsgup eden nk trus ngadap mak encit tu..
(-_-"")


No comments: