kLik j kalO kamu ske..:))

Sunday, 22 May 2011

err..ape nk jadi dar?

errrk!alhamdulillah...
ku bersyukur padamu tuhan sbb dpt mkn nasi ari ni..
huhu
erm..mse aku duk goyang2 kaki kn bce entry orang,aku terfikir la satu hal ni
bnda ni bkn pe,mybe bg sesetengah orang xsies kot..
tp bg aku tak !
aku geram ngn budak2 sekolah zmn skrg
ye la..korang nk tau sal pe aku geram?
tak...td mse kt skul hp kwn aku ilang
ciap ngn dompet skali budaq tgn panjang tu ameq
adoi,,nape la an nk amek brg orang lain?
kn haram tu...
ceghite nye cenggini..
td mse nk solat,member aku nih tgal la hp n purse dia tu dlm dwan
kejap jer tinggal kt situ..
then,lpas solat kitorang msuk dwan blik sbb program tuk lower six memang dibuat lam dwan
pastu,,sedar2 dompet dia n hp dia da dikebas dik non !
nangis kwn aku tuh..
ye la,,brg beharga tu kan..bkn senang nk dpt an
arap2 ler budak yg ameq tu dikurniakan hidayah
=.="
_______________________________________________
kes kedua lak memang lwak
hahaha...
nk dijadikan cerita,mse nk msuk dewan tu
kwn aku yg sorang lg duk bising2 ckp stokin dia ilang
hahaaha..
biar betik !
stokin pon nk curi ke??
cian kwn aku..dia msuk dewan tak pakai stokin ler
yg malunye,budaq2 yg curi ni bkn nye dr sekolah2 harian biasa
dr sekolah agama lg 
aloyai,,memalukan sekolah btul =.=""
tu la,,ape nk jadi la kn ngn bebudak skrg
mcm2 perangai
tak fhm aku...

notatangan:
siakap senohong
gelama ikn duri
bercakap bohong
lame2 mencuri..

7 comments:

cik qilah said...

aku ase cam taw je stokin sape kene curi,,hahaaha

Khuzrin Kamarudin said...

nasib baik hati pun tak di curi... hahhaa...

Cik Cempaka said...

kadang2 dah jadi tebiat atau hobi

bila tengok barang orang, rasa nak ambik jer

A i n n u r A f i f f a h said...

ish ish..jahatnyeeeee !

tikin said...

cik qilah :

sape2?huhu

khuzrin kamaruddin :

haha..ye la..nsib bek aty xkne curi..keh3

cik cempaka:
yap..sy sokong cik cempaka..ad k patut hobi cmtu..hurm...

ainnurafiffah:
btul2..

PinKy MoMMa said...

ni dah mcm habit dik ;)
rasa seronok tu yg rasa nak mencuri je tu..tak igt nak mati namanye huhu..

wahhh seram nak sebut ;p

tikin said...

pinky momma :
ade jgak an spesies cenggini..huhu
mntk2 dijauhkan..tamo2..