kLik j kalO kamu ske..:))

Friday, 6 May 2011

sedih :(

terase driku seperti seorang yg langsung tidak berguna !
sies aku ckp,aku rase down sesangat hari ni...
feel like i don't have any spirit*btol k ayt bi aku nih..ahh lantak la
rase cm dunia aku tetibe je gelap..
aku xade arah tuju..
aku xtau ke mana hala tuju aku...




T_T aku da hampakan harapan ma & abah..
rase mcm nk hantuk2 je kepale aku kt lesung batu..
korang da tau kn..ari ni result upu keluar...
dan aku rase korang da tau pe jd kt aku an?
kecewa oo bLe aku cek jer,,ayt first yg aku nampak
DUKACITA DIMAKLUMKAN ANDA TIDAK LAYAK
mule2 tu..ak tak de la sedih sgt..
aku redho jer pe yg aku dpt..mybe rezeki aku xde kt ctu..
tp..yg xthan nye..
ble bkak fb..berduyun2 tnye aku dpt k x..
dan it make me feel so stress...

mse ni la mate aku pn ape lg..
start ler drama air mata sebabak...
mood aku pon ting tong...
yg sedih nya..orang yg aku harap2 sgt ade di samping aku pd mase ni
lgsung tak de mase nk dgr luahan aku...
tak tau pd sape aku nk luah prsaan aku...
pliss to all my frens,,aku tamO rase down cmni..
aku tamo kecewa...help me..

9 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

adikkkkkkk...jgn cmni..
belum penghujung nye okeh..come on bangkit!

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

adess.kesian die..hurm...
dengar ckp pinky tu

tikin said...

pinky mom :

yeah..tgh up kn semangat
mybe rezeki sy ad kt len :)

tikin said...

mLHM :

oke2..btw thanks..i'll try

bdk johor said...

tikin.. banyak2kn bersabar eh.
InsyaALLAH.. rezeki lu ade kat tempat lain.
wa kan selalu ade disamping lu ni. hehehe

najmi^^ said...

its ok la.. the other paths are still waiting

A i n n u r A f i f f a h said...

rezeki kite mgkin kat tempat lain :)

blajar la kat mane pun nt ,asalkan awk berusaha awk akn bjaya. ^^

f6 dpt x? sambung la blajar tempat lain k.

wish u all the best.

jgn sangka buruk dgn Allah.

mgkin ada hikmah di sebaliknya. :)

tikin said...

budaq johor:

haha..lu ad d samping wa?haha..tacim2..

najmi:
tq 4 ur advice :)

ainnur afiiffah:
thanks dear :)
i'll do my best..tamO da jd cmni..:)

kaizen said...

Insya-Allah leh dpt tuh...