kLik j kalO kamu ske..:))

Wednesday 15 June 2011

mane mood blogging aku nih...hurm~=..=

assalamualaikum :)
sumpah aku ckp mood blogging aku dah terbang ke laut 2 3 ari ni..
sejak 2 3 4 menjak ni aku lebih suka jd silent reader
bukak lappy,,ngadap entry blogger2 lain berjam2
kalau tgn ni rajin nk tekan keyboard akn ku tinggal jejak dkt shoutbox
paling kurang tak pun akn ku komen2 entry2 diorang
walaupun komen aku idok ler meletup tp cukup la sekadar memberi isyarat
yang aku baca entry2 diorang dr ats smpai ke bwh..
hihihihihihi
ok,aku malas nk mengarut mencarut panjang2..
moh ler kiter lyn gambar2 di bwh..

_________________________________________________





saje jer aku post gmbar2 ni..
dah ini yg aku jumpe mse tgh search kt pak cik google td
selamat berblogging semua

6 comments:

Firdaus Life said...

hapy blogging untuk anda

.drakula. said...

lubang hidung kalahkan tempayan..keh3

asraf osman said...

hi!bw here.suka rambut mohawk tuh!!mmg extreme mohawk!

tikin said...

freaky :

happy blOgging tuk anda jgk..=)

tikin said...

republicaku :

haha..tu a psal..:)

tikin said...

asraf osman :

tengs sudi bw cni..:)