kLik j kalO kamu ske..:))

Sunday, 5 June 2011

janji tinggal janji

ape itu janji?
sat nk tnye,janji tu ape ek?sebiji kuih ke?
janji tu bila kita bg harapan kt seseorang tu dan kita pasti akn buat bnda tu
pd org yg kita berjanji tu...
ouch..pelik jer ayt aku?korang fhm tak?
tak faham?ala..janji tu janji la..
hehe..kalau tak faham gak,korang cari ler dlm kamus dewan
ok,aku tak nak mengarut meraban panjang2..

sebut psal janji ni kan,aku kecewa sgt2 ngn kwn aku ni
aku mntak tolong dia temankan aku p perpustakaan esok
mula tu,dia da bg hint dah cm nak tak nak jer teman aku
tp aku still inesen gak p pjuk dia
pjuk pnya pjuk,dia stuju la nk teman aku
yipppi..hepi bila dia dah janji nk teman aku
xsampai 2 jam lepas tu
tit..tit...sampai mesej dr dia
dia ckp esok jln jam..so,dia xley pergi
adoi..td dah elok2 janji ngn aku nk pergi
aku tanye la,mane dia tahu ni esok jln jam
pastu dia bagitau ayah dia yg ckp camtu
ayh dia ckp esok jln jam sbb besok kan ade game kelantan lwn tganu
laaaah...xkn ler pepagi buta cmtu jln dah jam
awl bebeno peminat2 bola nk p tgk game tu
huhu..xpe la wahai kwn ku,kalau dah tak sudi nk nemankan eden,ckp la terus terang
tak payah ler kau nk reka2 berjuta2 alasan nk bg kt aku
idok ler kwn kau yg ni mkn hati bila janji yg dibuat hanya tinggal janji

btul la ape yg orang ckp kan
kwn waktu senang gampang di cari
kwn waktu susah,payah nk jumpa
tak pe..aybe kau ade problem kot tak ley teman aku
aku xmarah la..
aku faham.walaupun hati aku sakit td
tp skrg aku dah ok
aku tak kan susahkn kau lg 
aku boleh pergi sendiri besok
k dah la,bnyk sgt aku merapu ni
hehe..selamat berblogwalking bt korang semua
nyte~

7 comments:

: husna : said...

be positive k...chill my dear :)

Cik Cempaka said...

mmg bengang ngan orang yang suka cancel janji last minute nie...hampeh jer

tikin said...

husna : hehe..:)

cik cempaka : btul tu...ase cm haper jer bile org bt cmtu..p sabar je la..

AYIE ABAS said...

BILA DAH BERJANJI KENA PENUHI TAK BOLEH MUNGKIRI...NANTI TERMASUK DLM GOLONGAN MUNAFIK...

Abang Stalker said...

ala cian nya adik abg. :) relax k.jgn amik hati la.biasa la kwn2..dia blm matang lg dlm bab2 ni.so next time tikin jgn la brgntg sgt pd org.briri di kaki sdri adalah lbh baik. ;)u can do it.

tikin said...

ayie abas :

semoga dijauhkan dr termasuk dlm golongan tu :)

abg stalker :
thanks abg :) lpas ni tikin da xmau bergantung pd org lain..tikin nk berdikari .. yeah..i can do it :)

haliqA hanimkuM said...

klu taknkj mungkir jnji : ckp awal2 , aku x boleh jnji eh, tp insyaAllah. xder ar org truh harpan sangt, just pndapat hehe