kLik j kalO kamu ske..:))

Saturday 13 August 2011

1,2,3 arghhh..merapu jer tajuk..

alhamdulillah...bersyukur ats nikmat yg allah kurniakan
dh kenyang mkn nasi lemak..hehehehe
tadi aku tak dpt cuti tau sbb hari ni ade kelas ganti cuti raye
so hari ni kitorang ade sesi praktikal...
bnyk gk skil2 yg aku dh belajar hari ni..
yg paling menarik aku rase belajar cane nk ambik tekanan darah
first time tgk pengajar demo kt dpn dlm hati ckp cmni jer..
ceh..senang jer ambik tekanan darah tu..
kompem aku bleh buat ar..
haa..tu baru tgk orang demonstrate
tapi bila dh buat sendiri baru la kena ats batang hidung sendiri
mase mula nk buat tu,kena cari nadi kt bhgian tgn dulu
gelabah siot bila orang lain tgk kita buat kerja...ekekeke
alamak ! nadi tak jumpa la...
kes gelabah la ni..
yg sadisnya berkali2 aku cuba buat..
dpt sekali jer result yg tepat..
yg lain hancus...
huhuhuhu..
tak pe,puan ckp kena practise bnyk2 lagi..
sebab practise make us perfect right?
hehehehehehe

psst...pssst : esok aku ada public speaking..doakan aku tak cuak ye dpn kelas..
hehehehehehe

2 comments:

tomatokering said...

hihi moga berjaya tikin ! cayokk ;p

Mr.Superman said...

bole la check BP abg. :) selalu je berubah2 la.