kLik j kalO kamu ske..:))

Saturday 14 May 2011

tag :)

assalamualaikum oulls..
yuhuu..ari ni kita da boleh berblogging dgn senang hati..
semalaman blogspot kejam ngn kite an?hik3..
oke..td tgh2 blogwalking tu,,aku singgah kt blog ni..
blog syikin ni ha..aku tgk menarik jer tugasan die..
erk?tugasan ke?huhu..pape je la..
antara tugasan2 die ialah :
******************************************************************
1.apa nama penuh dan comel korang?
-nama penuh aku nor zurainie asyiken bt muhammad
nama comel aku lak tikin..hik3..comel ke?ahaha..comel la kot..
wink2..kalo aku tak puji,,sape lg yg nk puji kn?hihihihi

2.bagitau,macam mana awk dpt idea untuk link blog awk?
hihi..aku dpt idea untuk link blog aku ni dr seorang member kamceng aku..
mse tu aku tak tau sangat psal link blog ni..so,,aku text die tnya kot2 dia ada idea tuk aku..
dan terciptalah link disismyheartteritory-ekin.blogspot.com..

3.warna kegemaran
warna kegemaran aku bnyk..hihi..
tp..yg paling aku suke warna coklat..pastu aku suka warna biru..
warna pink pn aku ske gak..hihihi..=.="

4.makanan dan minuman kegemaran
mknn feberet aku sah2 la tom yam..slurrrp...hihi
wlaupn aku tak bleh mkn pedas,tp kalo tang tom yam,ku bedal ajer...hihi
minuman feberet aku lak..erm..ape ye..aku ske minum teh o ais laici...
yummy..sedap diminum sehingga menjilat jari kaki

5.berikan 4 lagu yg aku suke
cinta dlm hati by ungu
aishiteru by zivilia band
with you by chris brown
just the way you are by bruno mars

6.sejak bile mula berblogging
since marc 2011..hihi..yeah...i am a newbie..baby lg nih..hihihi

7.apa pendapat awak tentang blog syikin?
blog awk comey..sy ske lepak2 bce entry awk..
tp,,sy xjumpe butang follow..yerks..=.="
hihi..sies2..sy xtau mana butang follow awk..:p

8.awak tinggal kt mana
sy tgal kt tengganu jer..hihi
ank jati tengganu ey..huhu

9.biasanya pkul brape korang blogwalking?
xtentu la..ikut mood..dlu2..mse cuti lpas spm..aku blogwalking lpas aku ciap2 kemas umah..
dlm pkul 12 gtu..kalo mlm lak,,dlm pkul 9..
now,,aku da skola blik,aku start blogwalking pkul 8..hihihi :P

akhirnye,,abes jgak aku jwb soalan syikin ni..hihihi..

No comments: