kLik j kalO kamu ske..:))

Friday 3 June 2011

alhamdulillah..akhirnye doaku termakbul

assalam :)

dah lame sangat da aku xhupdate blog aku nih..
aktiviti blogging pon kurang...
sorry la pd sape2 yg tinggal jejak dkt shoutbox aku tu..
aku tak sempat nk bls jejak korang..
takpe-2,,nanti bila aku dah ade mase & mood aku nk blogging dtg blik,,
insyaallah aku akn singgah blog korang n komen2 entry korang..
dan tak lupa aku nk ucap,tima kasih la pd yg sudi follow blog aku..
kalo aku ade terlepas pandang tak terfollow blog korang,inform kt aku eh
akn ku cuba sedia upaya untuk meng'follow' korang balik..

oke,berbalik pd tajuk entry aku pd petang ni..
btul la kan ape yg orang ckp..
kdg-2 sesuatu yg kita anggap baik tuk kita 
sebenarnya bkn yg terbaik untuk kita
dan sesuatu yg kita anggap tak baik untuk kita
sebenarnya lebih baik dan sempurna tuk kita
allah lebih mengetahui ape yg terbaik untuk kita
contohnye mcm yg terjadi ktdiri aku sendiri baru2 ni
orang lain yg bernasib baik dpt tawaran smbung bljr ke matrikulasi
tp..aku tak dpt..
mula-2 tu sedih la jgk tp aku tahu rezeki aku xde kt situ..
maybe ad yg lg baik tuk aku..
pastu keluar lak keputusan upu
pon aku xdpt gk..
xpe-2..sabar lg...
aku kecewa sgt-2 mase tu..rase down sangat-2
tp ats dorongan kwn-2 aku redha..

tp..pg td aku bersyukur sangat-2
ya allah..ni mungkin rezeki yg terbaik tuk aku..
alhamdulillah akhirnya aku dpt twaran tu ya allah
tak sngka btul aku dpt twaran spa tuk latihan jururawat
alhamdulillah~aku bersyukur sgt-2

2 comments:

Cik Puan said...

congret.,smoge hari ne ada lah yg trbaik dari hari2 yg lalu..

http://azlyiejah.blogspot.com

tikin said...

tengs ye iejah :)