kLik j kalO kamu ske..:))

Friday 3 June 2011

kembali mengetuk keyboard

assalamualaikum
kembali lg mengetuk keyboard buruk aku..
haa..cube korang tgok..
ble mood blogging aku da dtg tgn ni mesti jer terase gatal nk sentuh keyboard
ade jea idea nk publish entry pdhal aku tau entry aku entah haper la kan

korang buat pe pd mlm-2 cuti ni?
hehe..blogwalking smpai lebam mate eh?
sies aku ckp aku tak ade idea nk tulis entry ni..
eh..silap,,ade idea dtg td
tp tung tang tung tang taip entry,idea aku ilang cmtu jea
huh,trus jer down rase yg berkobar-2 nk publish entry td
ok dah,lupakan psal td
entry aku kali ni just nk promote fanpage blogger ni..
haa..kalo nk kenal sape blogger tu,klik sini ..
blogger ni ramah..aku ske p usha entry-2 dia
ok dah..pastu aku mntk jase baik korang la sebarkan fanpage ni kt kwn-2
bkn pe,bg support kt sipot ni..
last,mintak jase baik korang tuk like sini
ok,tengs ye pd sape-2 yg like..
:)

3 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Terimas atas support... heeee... sumpah segan tahap 300 darjah clcius...

Unknown said...

hehe..xper dah tu..asalkan setiap hari ada post untuk orang baca,..hehehe..

tikin said...

khuzrin kamarudin :

hehe..no hal la brader..tak paya nk segan2..chill suuda :)

apik pehe:
hihi..:)
kdg2 idea tu xde nk tulis entry..hehehe