kLik j kalO kamu ske..:))

Friday, 17 June 2011

hati yang kau sakiti

aduhai kwn diriku begitu sensitip skrg ni
pantang org ade buat aku sakit hati
ah mula lah air mate aku ni nk mengalir...

konflik perasaan betul aku kan?
luaran nmpak hepi tp dalaman hanya tuhan jer tau ape yg aku rase
entah la..tak tau pd sape aku nk luah prsaan aku
so,aku tulis kt cni
pada sesape yg nyampah ngn entry aku,sila klik pangkah belah kanan tu yer
aku tak pakse korang bace entry aku

kekadang tu aku rase cm diri aku ni cm langsung tak berguna tuk org di sekeliling aku
ye la..bila diorang perlukan aku diorang cari aku
aku sedaya upaya luangkan mase ngn diorang
dengar mslh diorang
tp..bila diorang dah senang aku dibuang cam smpah !
kadang tu langsung tak hirau perasaan aku
sakit sgt bila org yg rapat dgn kita buat cmtu kan
btul la org ckp buat baik dgn manusia ni berpada2
tp apa yg aku dpt bila buat baik ngn diorang?
hati aku terluka...

12 comments:

syarifahsidrus said...

sabar k :) chill dear, kadang2 orang tak akan sedar kepentingan kita seladi dia belum kehilangan kita. yela, manusia selalu tak tau bersyukur kan :)

Miz Novexx said...

benci ngan orang macam ni, bila susah datang kat kita bila senang pulak lupa diri.... samalaa nasib kita Tikin :(

GaRy™ said...

sadness is just like a rain...wet.. cold...but at the end of it, u might see a rainbow...
hari ni hari tikin... esok hari diorang lak...
gary pun selalu gak kena.. memang terasa...

Abang Stalker said...

tikin..jgn sdh k dik.adat la berkawan mmg ada yg pntgkn dri.kn abg da pesan,berdiri atas kaki sdri.berkawan dgn ramai org,tanam sifat keterbukaan dlm berkawan tp perlu ada batas.Yg baik diikuti,yg jahat jauhi.Jgn berkwn dgn org yg sme je.sbb kdg2 kwn yg kita anggp kwn x hargai kita pun,tp org yg aggp kte kwn yg menghargai kte.kuatkn semangat n hati ok?kaji diri sdri,kot2 ada perkara dan perangai yg bt org x senang hati ke.

apik pehe said...

takper..sabar yer..nanti diorang akan dapat balasan suatu hari nanti...

Miss Ran said...

sedihnye baca...tabahla eh

tikin said...

syarifahsidrus :

^^ chill..btw tengs bg kata2 semangat :)

tikin said...

miz novexx :

hurm..yap..memang skit ati tp,nk buat cane kn..sbr je la..:)

tikin said...

gary :

btul tu..tengs gary bg sy semangat :)

tikin said...

abg stalker :

abg,,thanks eh slalu bg semangat time sy down.sy da cube jd org yg kuat tp kdg2 perasaan kita tu kalah...tu xdpt sy nafikan..insyaallah lpas ni sy tamo da fikir hal2 ni semua..bnda2 ni juz buat sy sedih..nk kna cri kwn bru nih..hihii..btw,,a lot of thanks to u abg..=)

tikin said...

apik pehe :

hehe..ok apik..sy sbr lg ni..=)

PinKy MoMMa said...

jgn cepat mengalah dalam dugaan hidup..kamu muda sayang..
bangun..jgn lemah!
ramai yg meyayangi kamu ;)

hugs...