kLik j kalO kamu ske..:))

Thursday 30 June 2011

yeah !! tikin kembali menaip :)

assalamualaikum !

hai semua..sori ler aku bru sempat bukak blog aku ni..
aku tersangat la bz uruskn urusan aku nk smbung belajar ni
fuh ! penat siot
aku rindu la nk blogwalking
komen2 entry korang..
tp..
aku xde mase nk buat tu semua

ni pun hari last aku ade kt bumi ganu ni
sat gi nk tolak pi sg buloh..
jd orang sg buloh la plak aku lepas ni..
ehehehehehehehe
actually aku dpt smbung belajar sane..
cuak jgk nk merantau dkt negeri org ni
huhu..
takut takdpt membiasakan diri
tp bak kate2 orang dulu2
alah bisa tegal biase..
ye dok??
dan x lupe aku nk say sorry banyak2 sbb aku xjejak blik link korang dkt shoutbox aku
insyaallah lpas ni,aku akn jejak
jgn bimbang k..
blogging is best !
selamat berblogwalking semua..
tata...

sedih tau nk tinggal korang..
syg korang ketat2..jgn lupe tikin ek..

13 comments:

MizzTina said...

wahh..merantau la pas ni yer..

tikin said...

mizzkechique :

yap..merantau la sy pasni..huhu

Azwa Mohamad said...

akhirnya tikin update jugak blog, rindu awak taw!!! heheh, btw sayang kamu ketat2 jugak

Mr.Superman said...

tikin smbg mn ni dik?jgn lpe abg k. :) klu da biasakn dri kt sana nti,blogging la blk.insyaAllah abg msh ada.Jg dri ye tikin..jg dri baik2.

Cik nadya said...

untonglaa..
best uh :')

Amalina Lee said...

I miss you sis, hehe. Btw, Sg Buloh area mana? Lina pun duk sg buloh ni:)

tikin said...

miz novex :

hehe..i miss u too..<3
t tikin ad mse,,tikin pi lawat blog awk k..

tikin said...

abg stalker :

hihi..tikin xkn lupakn abg..abg bnyk bg nasihat kt sy..thanks..:)
ti ade mase tikin terjah godek2 entry abg yg gedebom meletup.hehhe :P

tikin said...

miss nadea :

hehe..rezeki :)

tikin said...

amalina :

sy lagi rndu entry2 awk..:)
sg buloh area jln hospital..hehe..
take care ye sis..i'm gonna miss u :(

K said...

selamat kembali :)

NuSaNa NoSa 91 said...

xpe2.. uruskan yg lebih penting dulu ye.. study leklok tau~

btw, blogging itu mmg best~~ ^_^

Gary Asip said...

wah3!!.. tahniah sambung belajar~.. semoga tikin lebih sukses!!