kLik j kalO kamu ske..:))

Friday 12 August 2011

menghitung hari

salam ramadhan semua
akhirnya aku sempat jgk melabuhkan tirai kamarku..
ececeh..merepek jer sepanjang tahun
pinjam ayt pnsyarah aku jap..hikhik
tak la..mksud aku baru sempat nk bukak blogspot
lame siot aku tak meng~onlinekan diri
rinduuuuuuuuuuu..wuuuuuuuuuuuuuuu
takpe..nanti aku balik cuti raye aku pulun abis abisan entry2 korang yg aku tak sempat nk komen2
jadual kt sini pack sgt2 tp best
smpai kekadang tu jatuh sakit..
sob..sob..sob...
sedih bila jatuh sakit saat diri berjauhan dgn family..
dah 2 minggu aku batuk..
tak sembuh-sembuh lagi..
sekarang ni tgh menghitung hari..
hitung tuk ape ek?
first of all mesti la kira tarikh nk balik raye
weeeeeeeeeeeeee....
and the second thing menghitung hari exam
aiyak ! exam yg menakutkan...
lepas ni tak boleh la nk on9 lelame..
kena study la..
ti sangkut lak..aiyOo....
tamo la cenggitu..
salam ramadhan tuk semua
jgn ponteng2 puasa taw..

4 comments:

K said...

gudluck! XD

MizzTina said...

kesiannya dia xsht.. MK pun msuk 2minggu batuk2.. salam ramadhan yer.. :)

tikin said...

sergeant keroro :

teeeeheee..XD
tenkiu2...

tikin said...

mk :

semoga kita cepat2 sembuh :)