kLik j kalO kamu ske..:))

Saturday, 11 June 2011

demn ! aku digelar pendek..

assalamualaikumm dan selamat sejahtera
korang ape khabar?sihat tak?
pada yg tak berapa sihat,jgn lupe mkn ubt tau...
hari ni mood nk blogging terbang ke laut
entah mane perasaan nk blogging tu hilang
agaknye hilang kt laut china selatan kot....
ku seru semangat blogging tu dtg..aku nk mood blogwalking ni..

semalam ade majlis sukan rakyat anjuran belia kt kg aku ni
meriah giler..memang bersukan sakan la penduduk kg2 aku semalam
dr budak2 kecik smpai la ke peringkat veteran
ok dah,tamo cite bnyk2 pasal sukan semalam
letih siot..hahaha
nampok bebenor aku mls bersukan..ngeh3

tak de la,aku nk cite ni..
nak dengar tak cite aku ni?
aku tau la tak menarik tp aku nk habaq jgk kt korang
tak kesah la korang nk kutuk aku ke ape ke
ok,cheghite dia cenggini
masa mjlis penutupan sukan rakyat yg diadakan mlm semalam
ade la budak2 kg aku mai lepak kt tepi aku
mase tu aku duduk belakang sekali sbb aku tak suke dgr ucapan panel jmputan tu
sbb bg aku YB tu dah tersimpang dr niat asal dia kot
ckp nk bg ucapan jer,last2 masuk sekali bab2 politik
ni yg aku malaih . 
tak suke la bila bab politik dicampur gaul mcm rojak jer dgn agenda sukan rakyat kitorang tu
dah,tamo bebel panjang pasal yb tu..ngeh3..

then,bebudak kg aku tu tegur la aku
bebudak kg aku: eh,ko skrg skola tingkatan berape dah?

aku : haha..gila soalan hang,,aku da tak skola dah

bebudak kg aku: laa..ye tak?cam tak caye jer ko dah tak skola
hahahahaha(diorang gelak kejam)

aku : ye la..aku dah 18 tahun ni..nape lak korang tak caye?
(dlm ati,aku dah agak dah ape yg diorang nk jwb)

bebudak kg aku: sebab ko tu kecik sgt..senang cite,kitorang ckp ko ni pendek !
hahahahhaha(gelak diorang makin kejam)

aku : =.=" agak dah korang nk ckp cmtu

arghhhhhh ! dem ! siot tol diorang ckp aku pendek
hahaha..pendek sgt ke aku ni?
spoil mood aku jer diorang ckp cmtu...
ape yg ade di benak aku skrg,,ketinggian aku dah tak leh bertambah ke?
huhuhu..lepas ni kena mkn calcium bnyk2 kasi tambah tinggi aku
muahahahhahaha
selamat berhari minggu tu korang semua..
:)



6 comments:

Freaky said...

haha sabo je la :)

tikin said...
This comment has been removed by the author.
tikin said...

freaky :

hihi..sabo lg ni..:)

Abang Stalker said...

pendek is comel is cute is molek. :)

tikin said...

abg stalker :

comel?cute?molek?
hahahaa..*blushing jap..:P

Cik Kamoo said...

keji tau ckp pendek!! ckp la rendah ... hu hu .. terasa la ...heheheheh sbb kita pun rendah gak